Війтівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
офіційний веб-сайт
c. Війтівка, Бершадський р-н,
вул. Соборна, 101
(04352) 43-766
viytivska_school@ukr.net

Війтівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

офіційний веб-сайт
МЕНЮ

Розділи:

besidovskaGP

Бесідовська Галина Петрівна

(шкільний психолог)

Педагогічне кредо:

«Візьміть чашу терпіння,

налийте туди повне Серце любові,

вкиньте дві пригорщі щедрості,

хлюпніть туди ж гумору,

посипте добротою,

додайте якомога більше віри і все це добре перемішайте.

Потім намажте на шматок відпущеного вам життя і пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху...!»

 

Психологічна служба закладу  

Проводить психодіагностику та корекційно-розвивальну роботу серед школярів, батьків, педагогів.

Сприяє:

   -   формуванню особистісних якостей, розвитку психічних процесів учнів в школі; 

   -   створенню комфортного психологічного клімату для здійснення  освітньо-виховного процессу; 

   -   підвищенню рівня розвитку пізнавальних психічних процесів  (сприймання, пам’ять, уява, мислення, увага); 

   -   вивченню та формуванню особистісних якостей, ціннісних орієнтирів, розвитку обдарованості дитини, підвищенню самооцінки; 

   -   розвитку комунікативних та організаторських (лідерських) здібностей учнів; 

   -   допомозі у професійному самовизначенні старшокласників; 

   -   профілактиці та корекції поведінкових порушень в учнів.

 

Психолог проводить консультації для дітей та батьків у вирішенні питань:

psiholog2

 Завдання практичного психолога ґрунтуються на основі посадових обов’язків психолога школи та вимог навчального закладу:

   - Діагностика та корекція девіантних проявів поведінки важковиховуваних учнів.

   - Психологічний супровід учнів 1-х,5-х та 10-х класів в процесі їх адаптації до навчання.

   - Психологічна допомога учням у їх професійному самовизначенні.

   - Формування взаємної емпатії, поваги з метою згуртованості класного та педагогічного колективів.

   - Аналіз сімейного виховання учнів і його впливу на поведінку та навчальну мотивацію.

   - Формування взаємної стратегії поведінки між батьками та школою під час навчання і виховання учнів.

 

Важливим є досягнення співпраці школи та сімї

Слід відмітити, що успішність вирішення важливих проблем навчально-виховного процесу, пов’язаних із недисциплі-нованістю, важковиховуваністю, неуспішністю, невстиганням, дезадаптацією учнів, залежить від єдності зусиль чотирьох сторін:

  вчитель;

  учень;

  психолог;

  батьки.

Практика показує, що відсутність взаємодії, узгодженості думки однієї із сторін  утруднює розв’язання проблеми або ж з часом загострює її.

Важливим є досягнення співпраці із батьками:

   - інформування змісту проблеми;

   - переконання їх щодо важливості вирішення;

   - вивчення основ сімейного виховання;

   - визначення обізнаності  батьками особистісних якостей дитини.

psiholog3


Графік роботи практичного психолога на 2019-2020 н.р.

 Бесідовської Галини Петрівни

Дні роботи

Години

Види роботи

Понеділок

08.00 – 16.00

Робота з учнями. Консультування педпрацівників, батьків.

Вівторок

08.00 – 16.00

Робота з учнями. Консультування

педпрацівників, батьків.

Середа

08.00 – 16.00

Робота з учнями. Консультування педпрацівників, батьків.

Четвер

08.00 – 16.00

Робота з учнями. Консультування педпрацівників, батьків.

П'ятниця

08.00 – 16.00

Робота з учнями. Консультування педпрацівників, батьків.

© 2020. Війтівська ЗОШ. Всі права захищені.