Війтівський ліцей
Бершадської міської ради
Офіційний сайт

besidovskaGP

Бесідовська Галина Петрівна

(шкільний психолог)

Педагогічне кредо:

«Візьміть чашу терпіння,

налийте туди повне Серце любові,

вкиньте дві пригорщі щедрості,

хлюпніть туди ж гумору,

посипте добротою,

додайте якомога більше віри і все це добре перемішайте.

Потім намажте на шматок відпущеного вам життя і пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху...!»

 Психологічна служба закладу  

Проводить профілактичну, просвітницьку, консультаційну, психодіагностичну роботу серед школярів, батьків, педагогів.

Сприяє:

   -   формуванню особистісних якостей, розвитку психічних процесів учнів в школі; 

   -   створенню комфортного психологічного клімату для здійснення  освітньо-виховного процессу; 

   -   підвищенню рівня розвитку пізнавальних психічних процесів  (сприймання, пам’ять, уява, мислення, увага); 

   -   вивченню та формуванню особистісних якостей, ціннісних орієнтирів, розвитку обдарованості дитини, підвищенню самооцінки; 

   -   розвитку комунікативних та організаторських (лідерських) здібностей учнів; 

   -   допомозі у професійному самовизначенні старшокласників; 

   -   профілактиці та корекції поведінкових порушень в учнів.

 

Психолог проводить консультації для дітей та батьків у вирішенні питань:

psiholog2

 Завдання практичного психолога ґрунтуються на основі посадових обов’язків психолога школи та вимог навчального закладу:

   - Діагностика та корекція девіантних проявів поведінки важковиховуваних учнів.

   - Психологічний супровід учнів 1-х,5-х та 10-х класів в процесі їх адаптації до навчання.

   - Психологічна допомога учням у їх професійному самовизначенні.

   - Формування взаємної емпатії, поваги з метою згуртованості класного та педагогічного колективів.

   - Аналіз сімейного виховання учнів і його впливу на поведінку та навчальну мотивацію.

   - Формування взаємної стратегії поведінки між батьками та школою під час навчання і виховання учнів.

 

Важливим є досягнення співпраці школи та сімї

Слід відмітити, що успішність вирішення важливих проблем навчально-виховного процесу, пов’язаних із недисциплі-нованістю, важковиховуваністю, неуспішністю, невстиганням, дезадаптацією учнів, залежить від єдності зусиль чотирьох сторін:

  вчитель;

  учень;

  психолог;

  батьки.

Практика показує, що відсутність взаємодії, узгодженості думки однієї із сторін  утруднює розв’язання проблеми або ж з часом загострює її.

Важливим є досягнення співпраці із батьками:

   - інформування змісту проблеми;

   - переконання їх щодо важливості вирішення;

   - вивчення основ сімейного виховання;

   - визначення обізнаності  батьками особистісних якостей дитини.

psiholog3


Графік роботи практичного психолога на 2023-2024 н.р.

 Бесідовської Галини Петрівни

План тижня психології

Для звернення до психолога пишіть електронний лист на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Дні тижня

Інтервали робочого часу

Види роботи

Понеділок

з 11:00 до 15:00 (активні години) 



Робота з учнями

Консультації вчителів

Консультації батьків

4 пасивних години

 

Вівторок

з 11:00 до 15:00 (активні години)

Робота з учнями

Консультації вчителів

Консультації батьків

4 пасивних години

 

Середа

з 10.00 до 12.00, з 13:00 до 15:00 (активні години), 

Робота з учнями

Консультації вчителів

Консультації батьків

4 пасивних години

 

Четвер

з 9:00 до 10:00, з 12:00 до 15:00 (активні години)

Робота з учнями

Консультації вчителів

Консультації батьків

4 пасивних години

 

П’ятниця

з 08:.00 до 10:00, з 13:00 до 15:00 (активні години)



Робота з учнями

Консультації вчителів

Консультації батьків

4 пасивних години