Бесідовська Галина Петрівна
(шкільний психолог)
Педагогічне кредо:
«Візьміть чашу терпіння,
налийте туди повне Серце любові,
вкиньте дві пригорщі щедрості,
хлюпніть туди ж гумору,
посипте добротою,
додайте якомога більше віри і все це добре перемішайте.
Потім намажте на шматок відпущеного вам життя і пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху...!»
Психологічна служба закладу
Проводить профілактичну, просвітницьку, консультаційну, психодіагностичну роботу серед школярів, батьків, педагогів.
Сприяє:
- формуванню особистісних якостей, розвитку психічних процесів учнів в школі;
- створенню комфортного психологічного клімату для здійснення освітньо-виховного процессу;
- підвищенню рівня розвитку пізнавальних психічних процесів (сприймання, пам’ять, уява, мислення, увага);
- вивченню та формуванню особистісних якостей, ціннісних орієнтирів, розвитку обдарованості дитини, підвищенню самооцінки;
- розвитку комунікативних та організаторських (лідерських) здібностей учнів;
- допомозі у професійному самовизначенні старшокласників;
- профілактиці та корекції поведінкових порушень в учнів.
Психолог проводить консультації для дітей та батьків у вирішенні питань:
Завдання практичного психолога ґрунтуються на основі посадових обов’язків психолога школи та вимог навчального закладу:
- Діагностика та корекція девіантних проявів поведінки важковиховуваних учнів.
- Психологічний супровід учнів 1-х,5-х та 10-х класів в процесі їх адаптації до навчання.
- Психологічна допомога учням у їх професійному самовизначенні.
- Формування взаємної емпатії, поваги з метою згуртованості класного та педагогічного колективів.
- Аналіз сімейного виховання учнів і його впливу на поведінку та навчальну мотивацію.
- Формування взаємної стратегії поведінки між батьками та школою під час навчання і виховання учнів.
Важливим є досягнення співпраці школи та сім’ї
Слід відмітити, що успішність вирішення важливих проблем навчально-виховного процесу, пов’язаних із недисциплі-нованістю, важковиховуваністю, неуспішністю, невстиганням, дезадаптацією учнів, залежить від єдності зусиль чотирьох сторін:
вчитель;
учень;
психолог;
батьки.
Практика показує, що відсутність взаємодії, узгодженості думки однієї із сторін утруднює розв’язання проблеми або ж з часом загострює її.
Важливим є досягнення співпраці із батьками:
- інформування змісту проблеми;
- переконання їх щодо важливості вирішення;
- вивчення основ сімейного виховання;
- визначення обізнаності батьками особистісних якостей дитини.
Графік роботи практичного психолога на 2023-2024 н.р.
Бесідовської Галини Петрівни
Для звернення до психолога пишіть електронний лист на адресу:
Дні тижня |
Інтервали робочого часу |
Види роботи |
Понеділок |
з 11:00 до 15:00 (активні години) |
Робота з учнями Консультації вчителів Консультації батьків |
4 пасивних години |
||
Вівторок |
з 11:00 до 15:00 (активні години) |
Робота з учнями Консультації вчителів Консультації батьків |
4 пасивних години |
||
Середа |
з 10.00 до 12.00, з 13:00 до 15:00 (активні години), |
Робота з учнями Консультації вчителів Консультації батьків |
4 пасивних години |
||
Четвер |
з 9:00 до 10:00, з 12:00 до 15:00 (активні години) |
Робота з учнями Консультації вчителів Консультації батьків |
4 пасивних години |
||
П’ятниця |
з 08:.00 до 10:00, з 13:00 до 15:00 (активні години) |
Робота з учнями Консультації вчителів Консультації батьків |
4 пасивних години |